onsdag, november 12, 2008

Dagens 7-0

Svårare är det inte.
7-0 trots att vi inte bränner allt krut. Långtifrån allt. Kolla tabellen. Börjar med Broberg och slutar med Bollnäs, precis som vi alla vill ha det!

Men publiksiffran?!
Publiksiffran??
1002?
För dåligt! Pinsamt! Sirius hade mer folk. Säger en del.



Just nu är vi bäst! Det går fort. Hujeda mig, vad fort det går. Men vi har fler cylindrar att tända på. Våra hemvändare välkomnades fint med stora flaggor. Min kamera var dock på dåligt bandyhumör. Måste ha fått en kylchock efter att ha legat inne och gonat i stugvärmen hela hösten. Oskärpa och jävelskap. Vad min darriga hand kom ifrån vet jag dock inte.

Lite film blev det dock. Men bara på entrén. Men det var väl den du ville se, Redin?

Hemmapremiären anno 2008



Andra bloggar om: , , , ,

4 kommentarer:

  1. Kanon Anders ;) Lite mycket rök över Wasberg men annars är jag ganska nöjd.

    Tack;)

    /Redin

    SvaraRadera
  2. Grattis
    ... men röken som gav matchstopp i 3 minuter, hur var det med den?
    Nöp man rötegget?

    SvaraRadera
  3. mbb:
    Lite rökigt vart det. Och jag vetefan varför det är så dålig kvalité. Det brukar aldrig bli sådär oskarpt och skakigt.

    björn:
    Tack detsamma. Bäddat för tidig seriefinal på söndag kanske. Nåt rötägg nöp man väl men som vanligt så är det ingen som är skyldig.

    SvaraRadera
  4. Seriefinal redan, jo, jo, det blir en trevlig söndag på flera sätt.
    Idas F15 tjejer spelar sin första serie match kl 12.00 så vi hinner väl bli klara, åka hem å äta och sedan tillbaka i nya färger ;-)och annat lag i ramsorna.
    Känns lite konstigt, men "man får väl hålla på vilket A-lag man vill" brukar barnen hävda.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.