söndag, november 16, 2008

Dagens Förlust

Vi åkte och körde och dribblade och hade hur många chanser som helst att göra mål tror jag. Men vi gjorde bara tre. Edsbyn gjorde åtta. Vilket var lite för många. Nä, det kanske det inte var. Det var nog snarare så att vår tre mål var några för få. Kanske skulle dom tre varit sex. Eller sju. Det hade speglat matchbilden lite bättre.

Men Edsbyn är ruggigt starka. I år igen. Tunga att möta och dödligt effektiva. Ska vi hota så måste vi också vara effektiva. Det var vi inte ikväll tyvärr. Ska inte behöva rabbla detta igen. Läs mina skarpa expertanalyser här istället.

Publiken då? 1745 åskådare. Halvgodkänt ändå.

Vi dricker en gravöl och återkommer på onsdag!

Andra bloggar om: , , , ,

7 kommentarer:

  1. Tack för god kamp. Tycker Broberg stod emot bra och det var ett härligt tempo hela matchen.

    Har en påse åt dig på jobbet.
    Hämtar du eller?

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma! Vi stod emot men var på tok för veliga när det kom till avslut.

    Vart hittar jag dig där då?

    SvaraRadera
  3. Sitter i vårt arbetsrum 1046 på CFL.
    Upp för trappen rakt över ljusgården. Sitter med utsikt över gamla Brobergs hemmaplan.

    SvaraRadera
  4. Ska se om jag hittar in någon dag när tid finne över. Brukar gå och köpa lunchlåda på CFL ibland.

    SvaraRadera
  5. Ingen brådis.
    Påsen står vid mitt bord och går INTE att ta fel på, om jag inte skulle vara på plats.

    SvaraRadera
  6. Antar att det är en svensk mästare. Påsen alltså. Är det bara gå in och hämta? Lägga slanten i burken då?

    SvaraRadera
  7. Nej tyvärr. Det är innehållet som är det speciella. Skulle aldrig slösa en mästarkasse ;-)
    Bara att hämta, om de e något att ha.
    Betala får du göra efter behov.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.