måndag, november 10, 2008

Problem med fötterna

Jag lider av ett problem. Mina fötter är osannolikt svettiga. Oftast är fötterna varma och därför väldigt äckliga och svettiga. Men ibland är dom iskalla. Som små isklumpar. Men likförbannat kan dom jävlarna drypa av svett. Det här är ett stort problem. Strumpor är obehagligt att ha på sig när fötterna vill andas. Och i barfotaläge är de fuktiga fötterna som magneter för brödsmulor och annat skräp som ligger på golvet.

Allra värst är det när jag ligger i sängen. Fötterna är kalla och vill ligga under täcket. Drar jag in dom under täcket så blir täcket fuktigt. Vad fan ska jag ta mig till? Är det här ett i-landsproblem?

En rolig grej är att dotterns fötter verkar lida av samma problem. Flickan får ärva pappas bästa sidor.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.