söndag, november 02, 2008

Vem fan är Nisti Stêrk?

Satt och zappade lite tidigare idag och hamnade på reprisen av Doobidoo. Ett underhållande program allt som oftast men dock väldigt beroende av gästerna. Just det här programmet var väl från i fredags antar jag och hade Ralf Gyllenhammar som gäst, han börjar för övrigt bli folkkär tror jag. Skön snubbe. Tillsammans med honom Ann-Louise Hansson. I det andra laget, Bengan Jansson och hon i rubriken, Nisti Stêrk.

Hon sabbade hela programmet. Har aldrig sett människan tidigare och aldrig heller hört namnet och det är jag jävligt glad för. Vem är människan? Läser att hon figurerat i diverse teatrar och film och tydligen ska hon vara rolig. Jag fick mer känslan av att hon var påtänd av något. Inte fan var hon rolig. Av vissa personer som fånar runt i teve får man den där känslan av att man själv sitter och skäms i soffan. Varför gör man det? det gjorde jag idag. Inget bra betyg, Nisti!

Andra bloggar om: , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.