söndag, december 28, 2008

En förmiddag i september 2001

Jag har provkört scannern. Valde en bild lite på måfå. Kom på sedan att den bilden är tagen som sista kort för att göra slut på just den rullen. Vi hade varit och semestrat på Cypern, jag, vän och hans bror. Vi kom hem mitt i natten och det här är på förmiddagen efter. Datumet? 11 september 2001. Jag minns att jag vaknade upp, slog på teven och fattade inte riktigt vad det var jag såg. Jumbojet som landar i World Trade Center? Aj fan, kan inte vara bra

Så där såg jag alltså ut för lite drygt 7 år sedan. Korthårig och hyggligt välrakad, i jämförelse. Bilden är för övrigt också poladroidiserad. Jag ser väldigt sammanbiten ut. Arg på terroristerna eller besviken över att semestern är slut?

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. Oooops tänk att det är håret och skägget som bandymannen :))
    Got slutt på dig!!

    SvaraRadera
  2. Kom inte o försök påstå att det där är du Anders. Nä nä inte en chans. Har du hittat bilden på mugshots.com? :-)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.