söndag, december 28, 2008

Årets julklappar

Dags att starta återtåget till bloggvärlden igen efter alla julbestyr. Risken är väl överhängande att det blir ett break igen när det nya året ska ta sin början. Men någonstans måste jag ju hinna redogöra lite för vad jag, eller vi, har fått i julklapp.

Främst lite kringutrustning till sambandscentralen som står i hallen. Datorutrustningen alltså. Den har nu utökats med två kanongrejer. Ett stycke extern hårddisk, herregud, vilket behov jag hade av den just nu. Ett stycke skrivare, som dessutom är en sån där makalös manick med både fotoskrivare, scanner och kopiator. Också en grej som varit efterlängtad i hushållet. Canon MP620 är beteckningen och kan nån, kan jag. Apparatens utförande är också mycket tilltalande. Se bild.

Det mest anmärkningsvärda var väl då att vi fick två skrivare av den här modellen i julklapp. Så det kan gå. En ska bytas. Det förekom fler klappar också men jag kan inte sitta här och skriva hela listan, det fattar väl vem som helst?

GOD FORTSÄTTNING!

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.