torsdag, december 25, 2008

Nu är det nära

Länge har vi väntat och äntligen är det dags. Snart iallafall. Imorgon är det julafton, på riktigt. Kommer jag kunna sova inatt? Tveksamt. Ska bara packa lite för att slippa stressen imorgon bitti. Pilsner, glögg, termos, matchtröja och halsduk. Sen är jag med i matchen!

Samling klockan 11:00 på Restaurang Krysset för uppladdning. Avfärd mot Sandviken klockan 13:00 från Köpmantorget. Avslag klockan 15:00 på Jernvallen inför väldigt många gulsvarta supportrar. Därimellan ska jag försöka hinna med att fukta strupen för att inte tora ut. Sa jag det förresten? Sa jag att det rullar sju supporterbussar från Söderhamn imorgon? Det är fanimej nästan osannolikt på en seriematch!

GOD JUL!!

Andra bloggar om: , , ,

1 kommentar:

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.