fredag, december 12, 2008

Glömde bilden

Jag hade ju en bild på den pulkåkande dottern också. Gjorde bort mig lite där. Tänkte först ta med mig lilla kameran ut men upptäckte att den var helt orkeslös. Slut på kräm alltså. Okej, då fickdet bli stora kameran vilket inte var någon nackdel egentligen då det går att ta bättre bilder med den. Väl ute i snön åkte kameran fram för en fotosession. Men där sket man sig en lök. Minneskortet satt kvar hemma i datorn. Jaha, då får det bli mobilkameran då. Man ser ju iallafall vad bilden föreställer och man ser hennes sinnesstämning.



Hon är förjävla härlig min lilla tjej. Glad nästan jämnt.

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. Åh, vilken underbart söt bild! Snart är det min tur, jag längtar.

    SvaraRadera
  2. jag saknar henne så in i bängen och er med så klart!!Ja får låna henne när ja kommer hem nästa helg!!// Helena

    SvaraRadera
  3. elin:
    Tack! Ja, snart och snart? Men okej, tiden går fort!

    helena:
    Du får väl kanske göra det!

    SvaraRadera
  4. Mm, förstår hur det känns! Underbar bild...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.