lördag, december 06, 2008

Mest på skoj

Inlägget nedan om att jag hade funderingar på att avveckla bloggen bör helst tas med en nypa salt. Det var nästan som ett fylleinlägg även om jag inte var full alls. Trött var jag. Vansinnigt trött. Det i kombination med att jag hamnade på Linda Rosings blogg fick mig att känna att jag kanske borde lägga tiden på något annat och inte vara en del av den svenska bloggosfären. Jag blev helt enkelt orimligt arg för ingenting egentligen.

Men några seriösa funderingar på att riva huvudläktar´n? Nä, det krävs mer än så. Det finns många bra bloggar det gör det. Kanske skulle jag lista upp vilka som är några av mina favoriter. Kanske, men inte nu. En sådan lista skulle behöva lite tanke.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.