måndag, december 08, 2008

Nu får det fan vara bra ett tag

Jag ändrade givetvis på headern en gång till och jag törs inte lova att det är stopp här. Jag är dock en amatör ut i fingerspetsarna. Att tala om hur jag gick till väga när jag har knåpade ihop det här vore troligtvis väldigt pinsamt så det låter jag bli. Är ganska säker på att det finns bättre och proffisigare metoder som jag inte förstår mig på.

Kanske skulle jag byta ut bilden? Någon undrade om man måste se så allvarlig ut och ju mer jag tänker på det så undrar jag också. Jag är ju egentligen en väldigt glad person. Kan vara så att jag tycker att jag ser tuffare ut när jag är sammanbiten. Antagligen är det så.

Hursomhelst. Huvudläktar´n har förlorat sin läktarstatus. Åtminstone i bloggtiteln. Jag står givetvis kvar på samma plats på huvudläktar´n men nu ska jag prova på att blogga istället. Hoppas att det faller väl ut.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.