måndag, december 08, 2008

Ny header

Rastlösheten gör sig påmind igen. Titta här ovanför. Jag har knåpat till en ny header. Den blev ganska skitful, så jag är nöjd. Nu kanske jag måste ändra och greja lite med designen i övrigt också.

Andra bloggar om: ,

Update: En annan grej som irriterar mig nåt så infernaliskt är att jag aldrig kan bestämma mig för vilket teckensnitt jag ska skriva mina bloggposter med. Ena dagen kan jag välja en variant som nästa dag känns helt oläslig och jag måste välja en ny. Sen håller det på sådär. Nu har jag valt ett snitt jag aldrig testat förr. Vi får se hur länge det håller.

4 kommentarer:

  1. Måste man se så allvarlig ut,
    eller är du så?
    Nej, kan jag inte minnas.

    SvaraRadera
  2. Det är allvar det här! Vem är det som undrar?

    SvaraRadera
  3. Mmm, den blev ganska skitful.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.