fredag, januari 23, 2009

Fan, vad det hittas på

Har flyktigt läst på flera ställen om mikrobloggar. Kände mig manad att kolla upp det. Man bloggar alltså små korta inlägg på max 140 tecken. Inläggen kan man skicka från telefonen som ett sms. Till vilken nytta vet jag inte, men det verkar populärt så jag blev ju tvungen att prova på det.

Skapade ett konto på bloggy.se och mig hittar ni här. Fatta vilken service jag ger er nu. Ni kan följa mig överallt, förutsatt att jag uppdaterar då. Det här måste kännas underbart för er alla. Se så, klicka på den rosa länken i menyn till höger nu. Gör det bara.

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

  1. Jag drömde om att jag var hos dig och drack kaffe inatt, men dra inte för stora växlar av det nu bara.

    SvaraRadera
  2. Trevligt. Och jag drar vilka växlar jag vill på det.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.