fredag, januari 23, 2009

Hälsokontroll kanske

Jag upplever med oregelbundna mellanrum konstiga hugg i sidan, lite bakåt ryggen. Idag har jag känt en annan sorts hugg. Det sitter lite högre upp, nånstans innanför revbenen ungefär två decimeter nedanför armhålan. Det har gått från lätta hugg till att smärta hela tiden och speciellt vid djup andhämtning. Jag blir lite skraj. Vad fan är det här för något? Punkterad lunga? Njursvikt? Vad fan vet jag, jag är ingen medicinare.

Känns lite olustigt det här. Brukar inte bry mig så mycket om det när det visar sig men idag har det varit värre än vanligt. Känner mig för övrigt allmänt plågad av diverse krämpor och jag vill genast klargöra att jag har hög smärttröskel och är allt annat än hypokondrisk. Jag har ständig nackspärr, problem med det dom kallar för falsk ischias och sen dom här huggen nu också. Det är slut med mig.

Tack för allt. Det har varit trevligt, det har det.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.