fredag, januari 02, 2009

Ingen bandyblogg för tillfället

Just nu och den närmaste tiden bakåt har det inte bloggats ett dugg om bandy på huvudläktar´n. Det har bloggats dåligt överlag under julledigheten. Och jag tänker inte blogga om bandy så länge vi förlorar. Näpp, när vi börjar vinna igen, då ska det bloggas och tippas. Inte innan, absolut inte innan. Eller kanske att jag slänger in ett tips på tisdag. Kan ju också vara så att frånvaron av mina tips gör att poängen uteblir.

Andra bloggar om: , , ,

4 kommentarer:

  1. Hallå !!!
    Vadå slutar förlora?
    Trodde det var ett Bollnäs Flames fenomen men det verkar ha spridit sig även till mer respektablare bloggare ...
    illa ...

    SvaraRadera
  2. Men hörrödu!
    Det vore väl skillnad om jag slutade stå på huvudläktar´n, men det kommer aldrig att hända.

    Och nånting måste jag ju skylla på...

    SvaraRadera
  3. Japp
    Hörrdujag ...!
    Det är ju nu du skall ge dina analyser om vilka fel och brister som måste åtgärdas.
    Du skriver ju annat mer eller mindre oviktigt, så man undrar ju om intresset gått i sta.!!!
    Skylla på? Aj aj aj ...

    SvaraRadera
  4. Här gås inget intresse i sta eller stå! Absolut inte! Ja, jag har inga andra ursäkter.

    Nu väntar jag på nästa poängplock och hoppas att vi inte åker på fler skador. Men som sagt, det är ju inte bara bandybloggande som det har varit glest med på sistone.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.