torsdag, januari 29, 2009

Kanelbullens dag idag?

Gokväll. Jag sitter här och äter kanelbullar. Igår när jag kom hem fanns en påse med ett gäng fina bullar på bänken, tack för dessa Marie! Jag åt upp ett knippe igår kväll. I morse åt jag en till innan jag åkte till jobbet. På väg till jobbetl stannade jag till på Hemköp och handlade - två stycken gigantiska kanelbullar. Och nu har jag precis satt i mig återstående tre bullar som fanns här hemma. Så min fråga blir: Är det kanelbullens dag idag?

Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

  1. Var så lite så Anders!! Roligt att dom gillades. Anna gissade på att det skulle bli uppskattat.
    Vet inte när det är kanelbullensdag. Men jag tror att det är VARJE dag om man vill.
    Trevlig helg till dig och familjen!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Tror att kanelbullens dag är i december egentligen va?

    SvaraRadera
  3. 4 oktober är kanelbullens dag! Googlade fram det. Nu vet vi. Slipper vi äta dom heeela året. Tur!/ Marie

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.