tisdag, januari 20, 2009

Ny telefon här

Nu är det äntligen slut på lånade telefoner. Äntligen har jag köpt en ny mobil enhet. Beställde den igår från Katshing och fick hämta den på Posten idag. Imponerande snabb leverans och så ska det ju vara. Jag spenderade mina pengar på en SonyEricsson T700, en purfärsk modell. Har alltid, med ett undantag, haft SonyEricsson. Eller från början var det ju bara Ericsson, innan Sony kom in i bilden. Svårt att byta tillverkare. Kolla förresten, telefonen är sjukt liten. Mindre än en tändsticksask! Den är elegant och smäcker, telefonen. Precis som dess nye ägare.



Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Underbar bild.
    Att luras men ändå inte, härligt.
    Om den vore så liten så skulle du nog tappa bort den eller dottern ta den till frukost ;-)

    SvaraRadera
  2. Luras??
    Den är så liten ;)

    Dottern får inte låna denna. Det var främst hon som var orsaken till att jag blev tvungen att köpa en ny. Till mitt stora förtret...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.