söndag, februari 15, 2009

Dale Jones

Brukar falla sig ganska ofta att vi blir tittandes på Last Comic Standing, som sänds i TV4 Komedi. En typ av talangshow för amerikanska ståuppare. Gillar egentligen inte formatet, då komikerna får alldeles för kort tid på scen. Det blir ofta stressat och forcerat. Ganska sällan det är riktigt roligt. Igår var det ovanligt många som fick mig att skratta. Visserligen kan det ha att göra med vinet jag hade innanför västen, men den här snubben fick mig att skratta mig harmynt. Han verkar helt sinnesrubbad. Jag brukar annars inte uppskatta den här typen av ståuppkomik, det blir lätt för mycket. Men här föll jag pladask får jag erkänna. Det är något med hans störda uttryck. Dale Jones heter han förresten och jag vågar inte svära på att han har alla paddlar i vattnet.



Andra bloggar om:
, ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.