fredag, februari 20, 2009

Gränsar till sammanbrott

Jag är en lugn person. Hetsar sällan upp mig i onödan. Det finns nästan bara en pryl som får mig att tappa fattningen. Här är det inte fråga om någon lång stubin. Jag får ett sammanbrott på två röda. Förbannade jävla dator! Du är oduglig och ställer bara till med förtret. När fanstyget hänger upp sig känner jag hur det ilar genom kroppen. Det kryper i mig och jag får världens kortaste tålamod. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det enda jag vet är att datorn är väldigt nära att ta vägen ut genom fönstret. Det var nära för några minuter sedan. Du klarade dig den här gången. Men pass opp! Det säger jag bara.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.