fredag, februari 20, 2009

Vilka ska ersätta?

Bara dagarna efter mitt förslag angående förändringar av På Spåret, nås vi av obehagliga nyheter. Oldsberg och Hellberg lämnar skutan. De ska inte leda programmet mer. Jag förstår inte. Genast målar jag upp bilder och tidningsrubriker i hjärnan. "Fiasko för nya På Spåret" eller "Kris på SVT, På Spåret har tappat 80% av tittarna". Det får inte hända, tänker jag.

Hur man än gör och vem som än ersätter så står det ganska klart att programmet tappar en stor del av sin själ när dessa två gentlemen försvinner. Men det kan ju förhoppningsvis bli rätt bra ändå. Funderar lite på vilka man kan tänka sig som ersättare. Läser på den här bloggen ett förslag som känns bättre ju mer jag tänker på det; männen bakom Hipp-Hipp, Anders Jansson och Johan Wester. Det känns som att det skulle falla väl ut. Så får det bli.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.