torsdag, februari 12, 2009

Nu!

Naken med klubba och boll. Som vanligt. Meningen var att bilden skulle vara dagsfärsk, men jag fick inte till det. Det var troligtvis något med ljuset som gjorde att min kropp inte framstod som vacker på bilderna. Det föll konstiga skuggor.

Förresten, när man ser min klubbfattning blir det genast väldigt enkelt att räkna ut varför jag aldrig blev särskilt framgångsrik inom bandyn. Tur jag blev framgångsrik inom så många andra områden. När det sket sig med bandyn menar jag.


Andra bloggar om: , , , ,

2 kommentarer:

  1. Tror faktiskt att det bor en liten Anders i Stina. Blir nog samma kalufs, synd att man inte ser ansiktet ;)

    SvaraRadera
  2. Du har alldeles rätt i det. Det finns liheter.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.