torsdag, februari 19, 2009

Ett klick från rockhimlen

Jag är återhållsam med reklam här på bloggen. Platserna som finns är eftertraktade när möjligheterna ges. Nu har South Harbour Heroes - Gasoline Queen lagt beslag på en plats i solen. Bandet och dess medlemmar ligger mig varmt om hjärtat och det känns därför helt naturligt att jag lyser upp mina knappa 30 000 unika besökare per vecka och även låter dessa ta del av musiken. Och, givetvis, att jag låter Bensinkillarna få låna sin beskärda del av mina besökare. I den högra menyn finns en knapp. Tryck på knappen och du hamnar i rockhimlen.


Foto: Teresia Andersson


Men som vi vet så är det inget som är gratis längre i den här världen. Marknadsföring är viktigt, marknadsföring kostar pengar. Allt har sitt pris, men allt är också förhandlingsbart. På lördagkväll ska vi göra affärer, jag och han Hoffman. Och som jag skrev tidigare, jag är i behov av lite kapital.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Tack för utrymmet på din blogg återigen. Du är en stor man. :)

    SvaraRadera
  2. Visst är jag det. I flera avseenden...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.