torsdag, februari 05, 2009

Sjätte bilden

Fick en utmaning av hon AnnaHanna. Välj den sjätte bilden i den sjätte bildmappen och blogga den, tyckte hon. Jag gjorde en liknande för ett tag sedan, då med den fjärde bilden i den fjärde bildmappen. Men för sjutton, jag kör igen. Det blir ett lite annorlunda räknesystem för mig i det här fallet. Jag har mängder av olika bildmappar, så jag måste först välja vilken mapp det ska bli. Sen finns det också flera bildmappar i den mappen. Efter lite trixande kom jag fram till den här bilden.



En av Söderhamns tuffaste rockare, Dee Hoffmann, han som övergivit bloggvärlden verkar det som. Frontman i EP-aktuella Gasoline Queen. Bilden är tagen i ett öltält någonstans i Söderhamn under 2006, tror jag. Surfa till Myspacesidan jag länkar här ovan och lyssna på nya Broke, cursed and damned, ett riktigt lyckat stycke musik.

Nu ska jag också utmana sex bloggar tydligen. Tänkte att jag, som för att sätta lite fart på honom, utmanar Dee. Övriga i den här utmaningen blir Charlie Bullit, josephzohn, han björn, stationsvakt, finns here

Gör´t om ni vill, skit i ett om ni inte vill!

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

  1. Sitter på jobbet, så det får anstå.

    SvaraRadera
  2. Ja, man måste ju jobba ibland också ;)

    SvaraRadera
  3. Jag känner mig hedrad Janssonovic, det är inte alla som hör hemma som numer sex i den sjätte bildmappen. Tack för dom fina orden. ;)

    SvaraRadera
  4. Sug i dig. Hoppas att du antar utmaningen.

    SvaraRadera
  5. Jag ska komma igång igen, det är därför den ännu finns uppe för en eventuell comeback. Like a rose needs the rain, a poet needs the pain som Jon Bon Jovi skulle ha sagt.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.