lördag, februari 28, 2009

Vad ska jag läsa?

Läste ut min senaste bok igår. Så nu jag lite bryderi angående vilken bok jag ska inleda ikväll. Jag behöver en pageturner för att orka läsa sent på kvällarna. Alltså något spännande. Det är svårt att börja läsa nya böcker kan jag tycka. Men är på något sätt kvar i den man läste senast. Vet inte hur utbudet ser ut heller. Ganska begränsat antar jag, eftersom nästan alla böcker finns i hyllorna på övervåningen och där vill jag inte gärna börja rumstera runt i denna sena timme.

Det ligger en bok här på nedervåningen som handlar om en lustig hund av något slag. Den verkar vara trivsam och gladlynt. En bok man kanske ska läsa i hammocken eller på badstranden. Vi får se.

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Jag hittade tre gamla Beckare ...
    Håller på med den Vedervärdige ..
    Rekommenderas!!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.