lördag, februari 28, 2009

Börjar varva upp nu

Jag har visserligen gått runt och varit spänd hela veckan. Men nu är det dags att ladda upp ordentligt. Skruva upp temperaturen för kvartsfinal ett. Det är vår tur nu. Tredje gången på fyra säsonger som vi ställs mot Västerås i kvartsfinal. De senare har gått segrande ur det varje gång. Nu är det fan i mig vår tur. Vi startar imorgon, hemma på Hellåsen. Endast seger räknas. Laddar upp med en repris från föregående säsong då vi var i samma situation. Mest för att jag varken har tid eller lust att göra en ny film. Håll till godo.



Tänkte att jag kanske skulle skriva av mig lite slutspelsnerver i en krönika för den officiella. Men jag ser att klockan har blivit mycket och nu vet jag helt plötsligt inte om jag har kraften att genomföra det. Kanske imorgon.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.