onsdag, mars 11, 2009

Det här kan bli lite intressant

Han Tyskungen ska ju sluta med sitt bloggande. Det tänker jag inte lägga mig i. Ska kanske erkänna att jag lite har saknat honom, som han var, in his finest hour. Nu lägger vi det åt sidan.

Han har ett nytt projekt som sjösätts på måndag, The Critics. En blogg med bloggrecensioner, om jag fattat det hela rätt. Både stora och små bloggar ska få plats här, vilket ska bli intressant. Förhoppningen är att jag hittar någon ny läsvärd blogg. Till skillnad från den smörja jag alltid lyckas hamna på när jag trycker på den där slumpknappen på nyligen.se

Hursomhelst, lycka till, Klaus-Peter!

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.