söndag, mars 29, 2009

Efterlängtad reprisering

Ikväll startar repriseringen av Mäklarna på SVT. Det här har jag sett fram emot. Hur bra serien egentligen är vet jag inte om jag kan ge ett korrekt svar på. När folk ställer mig den frågan brukar jag bara svara: "-Kjell Bergqvist har ju huvudrollen".

Som regel kan man säga att allt Kjell Bergqvist medverkar i är sevärt. Kanske finns det något enstaka undantag, inget jag kan dra mig till minnes nu dock. Så kom ihåg detta ikväll, 20.00 i SVT1.



Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Missar icke! 20:00. Fastklistrad. Bergqvist och Frode - ett sjutusan till par!!

    SvaraRadera
  2. Sant att Frode ej heller ska glömmas. En mycket rolig kvinna.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.