fredag, mars 20, 2009

En sorts utmaning

Det vimlar av bloggutmaningar ute i bloggosfären. Jag har, vad jag minns, aldrig deltagit i någon, mer än någon fotoutmaning någon enstaka gång. Hittade nu en utmaning med ett gäng frågor, hos den här bloggaren, som jag tänkte svara på.

Men jag tänkte lite annorlunda. Jag skriver bara svaren i en rak följd och skiter i frågorna. Frågorna kan man försöka lista ut på egen hand. Lite Jeopardy alltså.
Raketost är en saftig och god mjukost av ny typ med något fastare konsistens inget, bara luft steffo Törnqvist ungefär halv tolv fågelkvitter och kylskåpet som droppar gick från garaget och in, hämtade posten på vägen Bloggportalen det gjorde jag säkert, det gör man varje natt har jag hört färg, speglar och luftvärmepump mina fötter nja första halvan av Pineapple Express bandyaktier inte många vet om att jag är ganska sexig kan jag inte påstå känner igen namnet dottern heter stina gillar charlie ja inget, det räcker att han släpper in mig.
Så, där är mina svar. Det blev inte riktigt sammanhängande det där.


Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.