fredag, mars 20, 2009

Förstår mig inte på fotfetischister

Det här är mina fötter. Den nakna sanningen. Och det här ser ju inte vidare trevligt ut. Jag drog lite i nivåerna i Photoshop och fick fötterna att se riktigt vidriga ut. Så vidriga att jag blev tvungen att tona ner det en aning.



Mina fötter är långa och stora. Jag står stadigt på jorden med hjälp av dessa. Men jag har ett problem. Ser ni knölarna som sticker ut på varje fot strax under lilltån? Dom där jävla knölarna har en tendens att svälla upp. Jag förstår inte hur det är möjligt, men växer sig stora gör dom. Och smärtar enormt. Finns det någon fotdoktor därute som kan tala om varför det blir såhär? Jag kan inte längre använda finskorna. Alltså mina fina skor, inte kvinnor från Finland.

Vad som har hänt med den vänstra stortån? Många års problem med nageltrång. Flera operationer. Det här var nog ett ganska äckligt blogginlägg. Sorry.

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Nä, de där fossingarna ser inte ut att vara nåt för en fotfetischist ... men kanske för en nekrofil. :-)

    SvaraRadera
  2. En nekrofil skulle nog inte säga nej...

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.