söndag, mars 08, 2009

Gjort idag

Det har varit en slapparsöndag enligt konstens alla regler idag. Har inte blivit många knop alls. Vissa veckor är just söndagen min favoritdag. Den här veckan är en sådan vecka. Det är liksom legitimt att inte göra något alls på söndagar. Man kan slöa utan att känna sig slö. Några saker har jag gjort ändå, här nedan redovisade i punktform.

  • Ätit frukost
  • Tittat på Arn - Riket vid vägens slut. Den var väl hygglig.
  • Ätit lunch
  • Stått och tittat ut genom fönstret på den fallande snön, igen.
  • Låtit mig underhållas av dottern. Önskar jag kunde stoppa tiden en stund nu.
  • Tittat på friidrott.
  • Tittat på bandy.
  • Ätit kycklingryta med ris

Som synes har det blivit mycket tittande på saker. Mest på teve. Nu då? Vad ska jag göra nu? Dricka ett glas tranbärsdryck och äta lite chips kanske.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.