tisdag, mars 10, 2009

Här har jag gått i onödig väntan

Beställde ett par skivor från cdon.se i måndags, det lilla skitföretaget. Leveranstiden är normalt 1-3 arbetsdagar och jag har väntat. Har tänkt i flera dagar nu att "imorgon kommer grejerna". Idag anade jag att något var fel och skickade ett mail till deras kundservice.

Fick nu under kvällen till svar att "min order är annullerad och att mitt konto har blockerats på grund av att namn och personnummer inte stämmer överens". Det här är skitsnack. Jag beställde därifrån för en månad sen med samma uppgifter och sedan dess har jag, mig veterligen, varken bytt namn eller fått ett nytt personnummer. Det jag stör mig mest på är att skitföretaget inte ens haft den goda viljan att informera mig om det lilla problemet. Man har annullerat hit och blockerat dit och sedan lämnat ärendet. Ska man behöva lista ut det här på egen hand?

Sedan har man mage att avsluta med detta; "Din mailadress har tagits bort från det blockerade kontot så att du kan använda den när du registrerar ditt eget konto hos oss." Varför skulle jag registrera ett nytt konto hos CDON? Nej, hörni, vårt samarbete är avslutat. Jag har precis skickat iväg samma beställning, men den här gången hos ginza.se. GINZA!

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.