måndag, mars 16, 2009

Komplimanger

Vissa är inget vidare på det där med att ge komplimanger. Stig H Olsson är en sån snubbe. Tycker det är rätt kul i Sällskapsresan-Snowroller, när han sitter i liften med den där Lotta, som han träffat på resan, och hon vill ha honom till att ge henne komplimanger. "-Äh, lägg av", säger Stig. "-Du tycker alltså att jag är ful", säger Lotta, varpå Stig kontrar med: "Nej, inte direkt".

Den mannen vet hur en slipsten ska dras. Men uppenbarligen funkar det, för han får ju en kvinna i varje film. Det är oklart varför jag slogs av det här just nu.

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Min fru kollade spegeln en gång, när hon provade nåt plagg, och sa:
    -Jag ser inte klok ut.

    Jag lyckades genast kontra in:
    -Men du är vacker i varje fall.
    Det var lite väl snabbtänkt kanske.

    SvaraRadera
  2. Hehe, uppmuntran är väl något positivt?

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.