tisdag, mars 24, 2009

Såhär ligger det till

Känner mig tvungen att meddela mig på något sätt. Bloggfrånvaro bör inte lämnas orapporterad. Jag har goda skäl då jag drabbats av magsjuka. Vidrig magsjuka. Enda anledningen till att jag nu valt att sitta här en stund är att jag har börjat utveckla liggsår och måste variera mig en aning.

Lite komiskt att jag så sent som förra veckan stod på jobbet och raljerade om att jag nästan aldrig är sjuk, i synnerhet aldrig magsjuk. Som på beställning blev min mage besatt av något okänt och otäckt väsen. Jag mår dock lite bättre idag, hittills ska tilläggas. Ska jag hitta något positivt med detta så måtte det väl vara den snabba viktminskningen, då jag redan, på blott en dag, har blivit tre kilo lättare.

Nu har jag suttit alldeles för länge. Kroppen börjar vika sig. Jag återvänder till soffan.

Andra bloggar om: , ,

5 kommentarer:

  1. Tack! Jag ska försöka med det.

    SvaraRadera
  2. Jag har också haft magsjuka! Åker hem från Ljusne idag. Ficka magsjuka vid 20:00 på söndagskväll (trodde först jag var bakis...)och sedan höll det i sig till 04:00 natten till måndag. Varit illamåsnde sedan dess men sedan mycket bättre! Om det är en tröst så är det förmodligen ingen långvarig magsjuka, bara en akut en. Fick du feber också? det fick jag...Krya på dig!!

    SvaraRadera
  3. Jag har mage å säga det; magsjuka är den bästa bantningskuren. Senast jag hade åkomman gick jag ner drygt tre kilo!! Kräksjukan kan man lita på!...i slutet av januari 2009.... nu har jag klättrat 4 igen:) Helt klart all kebab och fet lunchmat jag slänger i mig.....krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Huga - men det brukar bara vara någon dag eller så!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.