tisdag, april 21, 2009

Aschberg och Fylking på promenad

Två svenska profiler går en promenad genom landet för kampen mot prostatcancer. Från Ystad till Haparanda. En nätt liten promenad på 180 mil. Imorgon kommer Robert Aschberg och Gert Fylking till Söderhamn på sin promenad norrut.

När och var de kan skådas vet jag inte, men det är väl för typiskt att jag jobbar imorgon. Annars hade jag följt med på en etapp. Guidat genom stan. Kanske kan jag komma ut en sväng på lunchen. Är lite nyfiken på att se Aschberg. Har alltid haft en föreställning om att han är en stor man. Det kanske är helt fel.

Update 11:50: Efter en kontakt med produktionskoordinatorn har jag nu fått reda på att gentlemännen kan väntas till Söderhamn någon gång på eftermiddagen. Klart verkar det också vara att de ska hjälpa till att sjösätta en båt klockan 8.00 på torsdag morgon.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.