tisdag, april 21, 2009

Invägning

Nu har jag vägt in. Siffrorna tickade iväg till 85.2 kilogram. Acceptabelt ändå tycker jag. Jag har ju trots allt vägt 10 kg mer än så en gång i tiden. Då provade jag på GI-metoden under tre månader, väldigt konsekvent den gången, och tappade 22 kg.

Så jag vet att det är effektivt. Den här gången tänkte jag inte var fullt lika konsekvent. Men jag ska ner till 80, det ska jag. Baske mig, det ska jag. Det handlar ju, förhoppningsvis, om att omsätta några kilon till nåt som kallas muskler också. Eller nåt som liknar muskler åtminstone.

Andra bloggar om: , ,

2 kommentarer:

  1. Minst viktigt är det att gå ner mycket eller snabbt. Mer viktigt att det får, och gärna skall ta tid. Säger dom.

    SvaraRadera
  2. För mig får det gärna gå hyfsat fort att gå ner och lång tid att gå upp det igen ;)

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.