tisdag, april 07, 2009

Fucka aldrig upp

Nej, gott folk, nu tänkte jag avsluta den här dagen. Krypa ner i den kalla sängen. Jag verkar ha överskattat våren en aning. Slog av alla värmekällor här hemma i förra veckan när det var ett par riktigt varma dagar. Nja, elementet i dotterns rum är faktiskt på, men i övrigt är det kallt. Lite väl drastiskt kanske, för nu är det 16 grader härinne och jag fryser om fötterna.

Jag lägger mig och omsluter mig helt av täcket tills jag får upp värmen. Sedan läser jag mig trött. För det brukar jag inte behöva mer än tjugo minuter. Vilken bok jag läser just nu framgår av rubriken på det här inlägget. Han har ett konstigt språk, Jens Lapidus, men jag gillade första boken och verkar kunna ta den här till mig också. Godnatt.

Andra bloggar om: , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.