fredag, april 03, 2009

Tone Norums spända uttryck

I förra veckans Så ska det låta var Tone Norum en av de tävlande. Tillsammans med Sulo från Diamond Dogs för övrigt, enormt bra band. Men det blir en annan historia. Jag reagerade på att Tone såg fantastiskt spänd och konstig ut i ansiktet när hon sjöng. Jag kände mig en aning skitnödig när jag tittade på henne. Två screenshots här nedan.



Här blev jag ju självklart tvungen att kolla upp om hon såg ut såhär när hon sjöng samma låt även för tjugo år sedan. Det gjorde hon inte alls. 1988 tillsammans med Tommy Nilsson ser hon inte alls spänd och konstig, utan snarare är hon väldigt snygg. Kanske beror det på att hon står jämte Tommy Nilsson. Titta själv på framträdandena; här från 2009 och här från 1988.

Andra bloggar om: , , ,

7 kommentarer:

  1. Huden blir mer spännande med åren. :-)

    SvaraRadera
  2. Tänkte det på det. Spännande eller spänd? Men det borde inte påverka minspelet så mycket

    SvaraRadera
  3. Är hon gift eller släkt på nåt vis med Europe´s elegante John Norum?

    SvaraRadera
  4. Stämmer bra det. Hon är lillasystern!

    SvaraRadera
  5. Antingen mår hon ungefär som hon ser ut, nån åkomma kanske, eller så har hon kört för mycket käkvibrato, som Carola.

    SvaraRadera
  6. Inte heller uttalar hon orden rätt, något fel på käken eller möjligtvis lösgaddar?! Vilket mysterium ;)

    SvaraRadera
  7. Ja, hon kanske har boxats lite.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.