måndag, maj 18, 2009

Coming down with a cold, som dom säger i Amerika

Halsen kändes en aning tilltäppt i morse när jag vaknade. Först avfärdade jag det som vanligt morgon-halsont. Men där bedrog jag mig, tror jag. Det har snarare blivit värre och nu fått sällskap av en huvudvärk. Därför sitter jag nu och gottar mig med ett glas Treo.

Hemma hos mor i helgen hostades det åt höger och vänster. Och jag verkar ha mottagit smittan. Som ett brev på posten brukar det heta. Irriterande vill jag framhålla. Jag tror nästan att jag ska gå och lägga mig på soffan en stund, medans möjlighet fortfarande finns. Läs; medans dottern fortfarande sover.
***
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.