torsdag, maj 14, 2009

Nästan ny skjorta

Idag gjorde jag en sån där djärv grej, som oftast brukar resultera i en liten sänkning av självkänslan. Med gott mod stegade jag in i garderoben och tittade länge på en skjorta som inte riktigt passat mig på ett tag. Har testat den några gånger det senaste året; utan framgång.

Idag gjorde jag det igen. Succé! Nästan i alla fall. Den spänner inte lika mycket längre. Knapparna knäpper inte upp sig när jag andas ut. Den passar! Men den är trång i armarna, den rackaren. Jag måste ha tränat. Det har jag inte märkt.

2 kommentarer:

  1. Jag märker inte heller att jag har tränat. Både att jag inte minns det, och dessutom saknas nåt resultat med. Lika bra att sluta med det då.

    SvaraRadera
  2. Det är väl det, antar jag.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.