onsdag, juni 24, 2009

Ett test

Tittade in hos Johnny en sväng och hittade det här personlighetstestet. Fick en känsla av att jag gjort det tidigare, eller åtminstone något liknande. Och till skillnad från johhny så tycker jag att mitt resultat stämmer bra överrens med verkligheten.



Jag blir föreslagen yrken som lärare, journalist, skribent, personalvetare och annat liknande. Blir beskriven som en socialt begåvad person som måste leva sitt liv i enighet med sina värderingar och är flexibel och öppen för argument. Ja, det stämmer fanimig klockrent.
***
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

5 kommentarer:

  1. Behövde väl inte görat ens.

    SvaraRadera
  2. Förtydligande:Behövde inte ens göra testet för att komma fram till det. Menar att resultatet i testet även stämmer med min uppfattning om dej, just klockrent. Och då kan jag ju bara bedöma dej efter vad jag sett i dina texter. Men ta och sug i dej. Journalist/skribent har jag tänkt från början.

    SvaraRadera
  3. Jaha, du menade så. Suger i mig!

    SvaraRadera
  4. Yo. När kan jag komma ner och sälja tröja till dig? Om du fortfarande vill ha en?

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.