måndag, juni 08, 2009

Låtar jag inte hört på länge

Idag när jag målade och hade mig på övervåningen stoppade jag en gammal blandbandsskiva i stereon. Ja, ni vet, ett blandband fast på cd. Skivan brände jag väl ihop för sisådär 10 år sedan och den innehöll många låtar som jag inte hört på några år. Under långa stunder kom jag av mig i målandet och lekte istället rockstjärna.

Den här låten till exempel, fick mig att nyttja penseln som mikrofon. Jag har nu vitt skägg. Men låten är fantastisk, tycker jag.


***
Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

  1. Jo den var bra. Speciellt scenen när de gick längs rälsen till Ljusne för att köpa bil. Har ni Jet-mack där? Han borde köpt Amazonen.
    Vill du lyssna på lite schysst musik så knalla upp till din morsas granne och låna Get yer ya-yas out. En Stonesklassiker.

    SvaraRadera
  2. Nej vi har ju ingen Jet mack här, bara en Preem.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.