torsdag, juni 11, 2009

M/S Moa speglar sig

Det spelar ju ingen roll att det är en grå och kall dag; skärgårdsbåten Moa ligger ju där vi kajen och speglar sig ändå. Fotade henne på lite olika sätt efter jobbet ikväll, medan jag stod och väntade på min skjuts. Hon ligger ju vid kajen mittemot min arbetsplats.



Jag har ännu inte åkt på någon tur med Moa. Jag har förresten inte åkt på tur med någon av våra skärgårdsbåtar sedan M/S Strömskär kryssade mellan öarna härute. Och efter Strömskär har vi nog avverkat två andra skutor också. Och inte heller dessa två har jag testkört. Bilden nedan tycker jag blev lite kul för övrigt, med bara speglingen från vattnet.


***
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.