måndag, september 28, 2009

I början av augusti

Jag har precis varit ute. Det är blåsigt och det är fyra grader över nollan. Skönt på ett sätt tycker jag. Hösten är här med besked. Som jag nämnt tidigare bär jag shorts, oavsett väder, mellan 1:a april och 1:a oktober. Just i detta nu, den här årstiden och i det här vädret, verkar folk i allmänhet tycka att det här är ett uppseendeväckande beteende.

Folk i bilar stirrar när jag är ute och vandrar. Från äldre generationer kan det viskas kommentarer i stil med "Äsch, ungdomarna har inte vett att klä sig". Det är lite kul. När jag kom in från utevistelsen tittade jag på lite bilder från sommaren. Sommaren som kom, knappt sågs och sen försvann. Titta på den här bilden. Den ger mig ett inre lugn. Och det bästa av allt är att jag själv har tagit den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.