tisdag, oktober 27, 2009

Ett kärt återseende

Nu hittade jag tillbaka till en blogg jag inte har besökt på länge. Den har försvunnit ur min länklista vid något av alla dessa tillfällen då jag saboterat koden. Så den har liksom fallit i glömska. Men nu har jag spenderat en del av kvällen med att läsa recensioner av katastrofala omslag. Som den här till exempel, Sten Carlsson & Salta Mandlar. Helt underbart katastrofal. Och se på låttitlarna. Undrar hur låten "Börja motionera" låter.



Min samlarlust väcks till liv. Jag vill ha något att samla på, plocka med, sortera och glädjas åt. Vad ska jag samla på? Jag samlade på kapsyler en gång i tiden. Hade omkring 10 000 stycken. Det blev ganska enformigt i längden så jag gav upp. Just nu samlar jag mest på skräp. Ofrivilligt. Och bilder på skithus. I detta nu samlar jag också på grus i ögonen.

(OBS! Bild lånad av Herr Dryck.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.