torsdag, oktober 01, 2009

I wanna do bad things with you

Jag följer den amerikanska serien True Blood, som nu visas i SVT på onsdagar. En serie som tilltalar mig helt klart, en aning annorlunda mot vad man sett tidigare. Det som tilltalar mig mest med serien är dock ledmotivet med Jace Everett. Så. Jävla. Bra.



Fick för mig att kolla upp den här Everett lite närmare då han är främmande för mig. Och faktiskt, det finns fler små guldkorn där. Och när jag tänker på den här vampyrserien återkallar jag ett svagt minne av en annan vampyrserie som gick i TV för många år sedan, säkert närmare 20. Förmodligen var den riktad till barn eftersom jag minns den. Närmare än så kommer jag inte. Någon som kan hjälpa mig här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.