onsdag, oktober 14, 2009

Jag är dödstrött

Jag somnade inte i soffan ikväll, vilket jag gjort de två senaste kvällarna. Det är lite synd egentligen, för jag är lika trött som jag brukar vara när jag vaknar från soffläget och ska förflytta mig till sängläget, men jag har gått miste om det sköna; slumra i soffan.

Slängde några slöa ögon på fotbollen, men blev mest irriterad på Zlatans ointresse och lite vemodig när jag tänkte på att det var Henrik Larssons sista match (som han tyvärr fick se från bänken), att Lagerbäckseran är över och att vi inte får vara med och leka i VM, men det visste vi ju redan. Nu hade jag siktet inställt på att gå och kvarta men kom på att jag måste ut med hunn först. How nice.

2 kommentarer:

  1. Men kolla vad jag hittade!! Är det inte gamla kollegan Anders minsann?! =) Vad kul!

    Hur går det med familjen och hela köret?

    Min lilleman ligger och sover nu, men det är bara en tidsfråga innan han vaknar så jag ska skynda mig att äta nu!

    Kram kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej Linda! Det går bra med familjen och köret! Såg att du hade blivit med tillökning också. Kul.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.