onsdag, oktober 28, 2009

Systembolaget sviker

Det är bandypremiär på fredag (mer om det senare) varpå jag travade in på Systembolaget igår. I bandyportföljen vill jag ha en termos med glögg. Jag brukar alltid ha svårt att hitta glögghyllan i början av säsongen så jag fick fråga mig fram. Väl där såg jag förskräckt att Blossas Vitvinsglögg saknades i hyllan. Inte bra, tänkte jag och frågade personalen vad som stod på.

Jag fick till svar att den glöggkollektionen inte släppts till butikerna ännu och det är ju helt absurt. Systembolaget måste ju synka detta med bandypremiären. Hur kan man begå ett sånt här misstag? Och vad ska jag nu ta mig till? Ska jag behöva spetsa själv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.