tisdag, november 03, 2009

My name is Rikard

Stackars Rikard Palm är i blåsväder igen. Den här gången för rattfylla. Det tänker jag inte kommentera mer än så. Jag tänkte på en annan grej. När nämnde Rikard gästade Robins i SVT och man spelade upp ett telefonsamtal där Rikard ringer till ett hotell i Tokyo för att förhöra sig om en jordbävning. Det här är fantastiskt kul.



Jag kommer på mig med att småle och associera detta med den där sketchen där Hassan ringer till Kungliga Tennishallen. Det här är ju nästan samma sak, fast på riktigt. Uttalet på earthquake är nästan obeskrivligt dåligt.

3 kommentarer:

  1. Hoppas att han för övrigt verkligen är den Rickard Palm som man ..nästan känner (känns det som). Då kan det gå bra, trots en sån jättetavla. Men jag hatar verkligen fylla i trafik!!

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.