torsdag, december 03, 2009

Intressant inbrottsmetod

Jag sitter och halvkollar lite på de regionala nyheterna. I Valbo har MediaMarkt blivit utsatt för ett inbrott (filmklipp). Eller rån, kanske man säger. Rånarna använde sig av en traktor som man körde rakt genom väggen med. Aningen udda och odiskret metod kan man tycka. Men ganska originellt.

Jag sitter annars och är lite trött. Har spenderat kvällen med alla kollegor och några av de högre cheferna från hufvudstaden, som återigen har poängterat hur viktiga vi arbetare är. Det är märkligt det där, att det aldrig märks i lönekuvertet just hur viktiga vi är. Och vad värre är, jag börjar känna den där klassiska kittlingen i gommen som brukar tyda på en annalkande förkylning med halsont. Så jag går och lägger mig istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.