fredag, december 04, 2009

Onani i Arvika

Det här är ju en lite udda marknadsföringsteknik. En ung kvinna onanerar framför kameran som en del i Arvikafestivalens marknadsföring. Tydligen får inte reklamfilmen visas i TV, vilket jag också tycker är väldigt märkligt med tanke på annat som visas i TV av betydligt grövre karaktär, i exempelvis Paradise Hotel. Men på internet får ju allt visas.

Lite konstigt budskap tycker jag dock att det är och förstår inte riktigt grejen. Det är ju en musikalisk festival vi pratar om och även om det förekommer en hel del ormgrop där så kan jag tycka att det är lite märkligt att marknadsföra sig med sex och onani. Jaja. Det här är inte på något sätt en moralpredikning. Det är en djärv insats av flickan och litegrann en kul grej. Sen om hon verkligen onanerar på riktigt är ju en annan femma. Jag hittade också en länk till pappans blogg och han verkar oerhört stolt över sin dotter och backar upp henne i det hon gör. Jag tänker inte vara dömande i den frågan heller, men då jag själv är far till en dotter så har jag svårt att tro att jag skulle vara helt bekväm om min flicka hade svarat för en liknande filminsats. Men jag skulle visserligen förmodligen ha backat upp henne ändå. Antar jag.

Nu söker man en manlig motsvarighet som vill göra en liknande grej. Jag tror inte att jag ska ställa upp. Men Charlie Bullit, du kanske behöver en extra studieslant?

5 kommentarer:

  1. men såklart att den får visas arvika har tyvärr gått vilse och bokar skitakter som de försöker sälja med sex..... Hur många ggr har inte det gjorts förut.

    SvaraRadera
  2. Nja, jag tyckte det såg avslaget ut. Hellre än att se henne i helformat, skulle jag vilja se vad hon tänker.

    SvaraRadera
  3. Tror till och med att Internet har sina gränser så nej, Karlsson kommer inte lira skinnflöjt till allmän beskådan.

    SvaraRadera
  4. Men tanken fanns där Karlsson och det är inget du behöver skämmas över. ;)

    SvaraRadera
  5. I meningsfullhetens namn:
    .
    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6240827.ab
    .
    Det är väl klart att det blir SÅHÄR i vår porröversvämmade kultur.

    Det är väl klart som fan att det blir SÅHÄR efter allt snusk och slask fördumningsmedialiteten vräker ut över oss allihop, i synnerhet dendär äckliga smittspridnimngspropagandaserien för knullslafs i fyllan och villan PARADISE HOTEL. (Är deltagarna HIV-testade?) Underhållning är ett fult ord. Man skulle ta en kulspruta och skjuta hela skiten sönder och samman bara.

    SLÄNG TEVEN! Det har jag själv gjort för länge sen.

    - Peterv Ingestad, Solna

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.