tisdag, januari 26, 2010

Stina i ett pulkåk

Vi åker ju pulka lite då och då, jag och Stina. Det har ändå inte blivit så mycket som jag hade önskat, då vintern långa stunder har varit alldeles för kylig för utelek. När jag hämtar henne på dagis om dagarna går vi förbi vår pulkbacke på vägen hem. Vi har gjort det till lite tradition att alltid ta ett par åk innan vi knallar vidare hemåt. Så även idag.

Eftersom jag sitter bakom henne i pulkan har jag aldrig sett hennes reaktion när vi susar ner för den korta backen. Så idag filmade jag henne. Och att döma av hennes ansiktsuttryck gillar hon att fara nerför den välpistade backen.



Jag testade förresten Ipernitys videofunktion till att lägga upp den här videon. Kvalitén kanske inte är den bästa men väntetiden för att få videon färdigprocessad och klar är i överlägsen stil den kortaste av alla jag testat. Så det blir ett bra betyg.

4 kommentarer:

  1. Ja, kvalitén är ju lite sådär på Ipernitys videos, fast det är klart, det är skönt att slippa vänta på kodningen. När jag känner att jag har gott om tid väljer jag Vimeo.

    SvaraRadera
  2. Vimeo har bra kvalité, den brukar jag använda. Likså bliptv. Längesen jag använde den förresten.

    SvaraRadera
  3. Jävla fjuttande! Inte du men...Vilken löjlig istapp de gjorde reportage om igår på regionala. Ynka 2,6 meter, en smal ynklig sak. Skicka in, så kanske de lär sig hur de skall se ut.

    SvaraRadera
  4. TVÅKOMMASEX METER!!?? Min var minst fyra meter.

    SvaraRadera

jansson gillar kommentarer.
jansson svarar på frågor.
så tveka inte.
kommentera er trötta.